SULTANBET676 SOBADA PATLAYAN PİL İTFAİYE EKİPLERİNİ ALARMA GEÇİRDİ

According to the information obtained, the battery that was thrown into a stove burning in a two-storey building in Asan Sokak, in Izmit Kadıköy District, exploded suddenly. The residents of the building, panicked by the smoke from the explosion, went out and reported the situation to the firefighters. Upon the notice, the teams who came to the scene made a precautionary check in the house, where combustion did not occur. After the incident phase where there was no injured, the teams left the scene after the checks they made.

Source: UAV

Sultanbet676.com giriş sonrası hızlı bahis oynayabilir ve hemen kazanç sahibi olacak işlemlerde bulunabilirsiniz. Sultanbet676.com casino oynama sitesinde yer alan masa oyunlarından da 3D ve sanal şekilde kazanç sağlayabilirsiniz. Sultanbet676.com canlı casino oyun seçenekleri yüklemesiz sunuluyor. saniyesinde açılan oyunlarda hemen kazanç sağlayabilirsiniz.




Bu Yazı İçin Ne Düşünüyorsun?

İlginizi Çekebilir bu yazı ile alakalı

  • Ana Sayfa
  • SULTANBET676 SOBADA PATLAYAN PİL İTFAİYE EKİPLERİNİ ALARMA GEÇİRDİ

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

  1. SULTANBET676 SOBADA PATLAYAN PİL İTFAİYE EKİPLERİNİ ALARMA GEÇİRDİ için yorumda bulun

    SULTANBET676 SOBADA PATLAYAN PİL İTFAİYE EKİPLERİNİ ALARMA GEÇİRDİ için henüz bir yorumda bulunulmamış! Hemen üst alanda bulunan formu kullanarak SULTANBET676 SOBADA PATLAYAN PİL İTFAİYE EKİPLERİNİ ALARMA GEÇİRDİ için ilk yorumu yapabilirsin.